Balkopugu Bursa Etkinligi

Geçen Pazar günü Bursalı Blog yazarları Balköpüğü 'nün etkinliği ile bir araya geldi. Balköpüğü 'nün daha çok okunan yazılar sunumu çok ilgimi çekti ama daha detaylı ve uzun bir anlatım daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Katılım ise tahminimden çok daha fazlaydı. Almira Hotel, Şehrazat Salon dolmuştu. Çok fazla sponsor destek verdi etkinliğe. Güzel köşeler hazırlanmıştı. Etkinlik sebebiyle tanışma fırsatı bulduğum Cansu, harika bir pasta ve sevimli olduğu kadar lezzetli de olan cupcake'ler hazırlamıştı. Instagram 'dan ulaşabilirsiniz isterseniz. @cansucakarpartyorg
 
Ayrıca çok fazla hediyemiz vardı, bir de çekiliş. Hediyelerimi paylaşmazsam olmaz.
Özellikle kokulu sabunlara bayıldım ben. Çekilişte de Kartonworks 'ten kitaplık benim oldu. Sitesindeki fotoğrafını alıyorum onunda, odam da yer olmadığı için kullanamadım. Kardeşime kısmetmiş. O kullanacak.
Mumyak.com 'dan gelen mum ise bir harika kokuyor. Yakmaya kıyamadım henüz.
Yeni ve güzel etkinliklerde tekrar görüşmek dileğiyle, emeği geçenlere teşekkürler..
Instagram 'da #balkopugubursada hashtag 'iyle detayları görebilirsiniz.
 






 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder