Sokağımızdaki çocukların bayram hediyeleri..

Anlıyorum ki sınıf öğretmeni olabilirmişim aslında. Çocuklarla uğraşmaktan sıkılmıyorum, onlara birşeyler öğretmek hoşuma bile gidiyor. Çocukken, "Büyüyünce ne olacaksın?" sorusuna verdiğim cevapta buydu ama büyüdükçe değişiyor ya zaten insanın istekleri, hayalleri, planları.. Anlıyorum ki çocukken istediğim meslek bana gerçekten uygunmuş :) 
Sokağımızda ilkokula giden çocukların yapamadıkları ödevleri için geldikleri ablalarıyım ben :) Benim de çocukken böyle ödev için gittiğim bir komşu kızı vardı ve o yaşlarda idol gibi görüyoruz o kişiyi. Ben de çocuklara kitap alayım bayram bahanesiyle, hem okusunlar, tatillerini değerlendirsinler, hem bu mutsuz ablalarının iyi yanlarını örnek alsınlar kötü yanlarını değil dedim:)
Kitapları paketlemeden önce fotograf çekmek aklıma gelmedi nedense ya, paketledikten sonra çektim sadece.. Erkeklerin paketleri mavi, kızların pembe mor :)
kitap paketi


http://miladannotlar.blogspot.com.tr/


4 yorum: