La Roche Posay-Effeclar Yüz Temizleme Jeli ve Vichy Termal Suyu

Çekilişleri sevmemin bir sebebi de farklı ürünleri deneme fırsatı bulmam. Oldukça başarılı makyaj-kozmetik-bakım blogları var çekilişlerinde hediye ettikleri ürünler de beni ciddi anlamda aydınlatıyor. Farklı ürünler deneme fırsatı bulup alışveriş tercihlerimi ona göre yapıyorum. Yine bir ürün satın alacaksam önce blogları inceliyorum. Dolayısıyla ben de denediğim ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşayım ki almayı düşünenler için bir fikir oluştursun diye düşünüyorum. La Roche Posay ( Biri nasıl okunduğunu söylesin artık şunun :)) Effaclar Yüz temizleme jeli ve Vichy'nin Termal suyu, bir çekilişten kazandığım ve bitirdiğim ürünler ve bu yazının asıl konusu olan ürünler. :)
kozmetik termal su

La Roche Posay-Effaclar Yüz temizleme jeli, ile başlamak istiyorum ancak şu Fransızca gerçekten beni çok zorluyor :) İnsan bir de hazetmiyorsa dilden ki sebepsiz bir hazetmeme benimkisi..İsmini geçip işlevine geliyorum. Yağlı ve hassas ciltler için uygun ve akneye karşı etkinliği test edilmiş bir ürün. Temiz cilde, ıslak elinizde köpürttüğünüz jeli uyguluyorsunuz biraz masaj yaparak ardından duruluyorsunuz. Durularken bol su kullanmak gerekiyor biraz kayganlık hissi veriyor ve tamamen temizlenmediğini hissediyorsunuz, onun için iyice durulamak gerek. Genel olarak temizleme özelliği güzel, yüzümde gerginlik hissi verdi ama benim cildim karma, ürün yağlı ciltlere daha uygun bu yüzden kaynaklandığını düşünüyorum.  Ayrıca yine bu sebeple kuruluk oldu biraz. 
Cilt problemim pek olmuyor ancak son günlerde akne sorunum oldu ve bunun hiçbir faydasını görmedim. Daha sonra hızlı ve etkili bir şekilde Aloe Vera faydalı oldu, onu da başka bir yazıda anlatmayı düşünüyorum. 

50ml'lik bir ürün bu ancak çok bereketli, nohut tanesi kadar birşey yetiyor bir yıkama için. Uzun süre kullandım o yüzden ben. İçeriğinde alkol, paraben, sabun bulunmuyor ama parfüm mevcut. Hafif, ağırlık hissi uyandırmayan genel olarak beğendiğim bununla birlikte kuruluk hissi bırakması sebebiyle tekrar almayı düşünmediğim
 bir ürün, tabi bu benim cildimle ilgili bişey, ürün yağlı ciltlere daha uygun.
Vichy'nin Termal Suyu, gerçekten beğendiğim bir ürün. Rahatlatıcı ve nemlendirici özelliği ile her an kullanmanız mümkün. Cildinizi makyaja hazırlamak için, cilt tonundaki kırmızılıkların dengelenmesi için kullanabilirsiniz. Genel olarak yatıştırıcı, rahatlatıcı bir ürün, öyle olağanüstü şeyler beklememek gerek. Ben sabah makyajdan bir yarım saat önce, birde yatmadan önce kullanıyordum ve yatıştırıcı etkisini hissediyordum. -di'li geçmiş zaman kullanıyorum çünkü tamamını kullandım ve bitti:) Zaten 50g.'lık küçük boy bir üründü ve çokta uzun süre gitmediğini söyleyebilirim. Kullananlar özellikle güneşlenirken, bronzlaştıktan sonra falan çok rahatlatıcı etkisinin olduğunu söylüyorlar. Ayrıca makyaj yaptıktan sonra kullananlar varmış, ben çok korktum kullanmaya, öyle sabitleyici bir etkisi olur gibi gelmedi hiç :) Zaten ürünüm de bitti ben deneyene kadar, yenisini aldığımda deneyeceğim. Pek çok farklı markanın termal suyu var ama ben içerik olarak çok farklı bişey olacağını sanmıyorum, sonuçta hepsi termal su ve etkileri çok çok farklı olamaz diye düşünüyorum. Vichy'nin ürününü beğendim ama belli olmaz diğer markaların termal sularını da alabilirim. Genel olarak bu termal su fikrini beğendim ben. Paraben içermediğini de ayrıca belirteyim.


http://miladannotlar.blogspot.com.tr/

4 yorum:

  1. Ben de kullaniyorum la roş diye okunuyor ama posay kismini cozemedim :D benim de cildim kqrma benim de en basta kuruttu ama yuzunu islatarak uygulayip miktarini azaltirsan urunun bir sorun olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarısını öğrendim en azından :D
      Yüzümü ıslatıpda denedim ama sonuç aynıydı, belki biraz dazla geliyordur bir yıkama için kullandığım miktar.. teşekkür ediyorum öneri için :)

      Sil
  2. Youtube'da hep "la roş posey" olarak okuyorlar ama doğru mudur bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
  3. İşte bende bilemiyorum pek, youtube videoları da malum çok çeşitlendi, herkesin dediğine güvenemiyor insan:) Umarım bigün doğrusunu öğrenicem :D

    YanıtlaSil