Down Under Natural's Sıvı Saç Kremi

Bayıla bayıla kullandığım, her önüme gelene tavsiye ettiğim bi saç kremim vardı. Hatta yazısını bile yazmıştım. CW Saç kremi. Watsons'larda satılıyordu ancak yakın zamanda kaldırıldı. Onunda argan yağlı olanını kullanıyordum ve mis gibi kokuyordu :) Çok fazla bakıma ihtiyaç duyan bi saçım yok, dolayısıyla dengesiyle de fazla oynamak gereksiz kimyasalları saçıma sürmek istemiyorum. Bu krem elektriklenmeyi azaltıyor ve yumuşacık yapıyordu saçımı. 

O kaldırılınca yeni arayışlara giriştim tabi. Down Under Natural's deneme ürünlerini de göndermişti sevgili Nihan çekilişini kazandığımda. Şampuanı ve saç maskesini birlikte kullandım ve beğendim gibi, bir denemede çok emin olamasam da. Sonra ben onları almayı düşünürken Qapel'de Sıvı saç kremini gördüm, hadi dedim bunu deneyeyim aynı seri nasıl olsa argan yağlı falan. Amma ve lakin yazının sonu şudur pek memnun kalmadım. Saçımda bir farklılık hissetmiyorum. Yumuşaklığı aynı, elektriklenme hala var. Zaten kokusundan da hazetmemiştim. Sadece ilk sıkıldığında kokuyor gerçi, sonra saçımda kokusunu hissetmiyorum. Acaba kremi az mı kullanıyorum diyerek bol bol da kullandım ama hayır hiç bi etkisi yok saçıma :/

Yine yeni arayışlara girmem gerekiyor sanırım yada maskesini de deneyebilirim, belki Down Under Natural's ile ilgili düşüncelerimi değiştirebilir. Tavsiye alabilirim bu konuda. Hı bi de Charles Worthingston saç kremini görürseniz bi yerlerde haber edin :) 



2 yorum:

  1. Charles Worthington'dan 2 tane almıştım, ama görüştüğümüzde sana vermeyi unuttum birini. Ocak ayını bekle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de hatırladım sonradan, kullanmaya kıyamam o zaman da biter hemen diye :D

      Sil