Ey Sevgili


Senin hayallerinle yandım düşlerin civarında,
Gölgelendi yansıyıp duran bengisu pınarında,
Ölüm düşüncesinin beni sardığı şu anda,
Verilmemiş hesapların korkusuyla,
Sana geldim, ayaklarına kapanmaya geldim,
Af dilemeye geldim affa layık olmasam da,
Sevgili
En Sevgili
Ey Sevgili
Uzatma dünya sürgünümü benim.
Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır,
Mezarlardan bile yükselen bir bahar vardır,
Aşk celladından ne çıkar madem ki yar vardır,
Yoktan da vardan da ötede bir var vardır,
Hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır,
O şarkıya özenip söylenecek mısralar vardır,
Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır,
Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır,
Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır,
Yanmışsam külümden yapılan bir hisar vardır,
Yenilgi yenilgi büyüyen bir zafer vardır,
Sırların sırrına ermek için sende anahtar vardır,
Göğsünde sürgününü geri çağıran bir damar vardır,
Senden umut kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır,
Sevgili
En Sevgili
Ey Sevgili

Sezai Karakoç

2 yorum:

  1. ayy baylıyorum bu şiire harika bir şiir huzur sokağı dizisinde duymustum super sozleri cok anlamlı bide okunusunu da dinlemediysen kesinlikle dinlemeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dinlemiştim ve ben de bayılıyorum, çok etkileyici..

      Sil