Ebay'den elbise alınır mı?

Şimdi bir konuda yorumlarınıza ihtiyacım var ve tecrübelerinize.. Kuzenimin hazirandaki düğünü için hafif hafif elbiselere gözatmaya başladım. Kararsız ve zor beğenen bi insan olduğumdan :) Ve ebay'de bi elbise beğendim. Fotograflara bakınca elbise harika ama geldiğinde nasıl olur, sorun çıkar mı, o kadar para vermeye değer mi hiç bilmiyorum çünkü hiç alışveriş yapmadım ordan. Free shipping olduğundan kargo ödemicem elbisenin fiyatı da yaklaşık 135tl falan. Pembesi değilde diğerini beğendim ben. Göğüs kısımları farklı ikisinin ama iyi bi terzi kapalı hale getirir zaten diye düşünüyorum. Ayrıca elbise biraz da ağır bi elbise danteller falan düğün için fazla mı olur acaba. Salonda olucak birde. Şimdi tecrübelerinize, yorumlarınıza ihtiyacım var :/ 

Bir diğer beğendiğim elbise de Koton'da ki Tuğba Ünsal'ın koleksiyonundaki fiyonklu elbise. Fuşya olanını beğendim onunda üstelik indirimde, 250 falandı 100 liraya düşmüş.

22 yorum:

  1. Ebay alışverişim olmadı hiç ama sadece fikir için geldim^^ Kesinlikle Tuğba Ünsal'ın elbisesini almalısın, yukarıdakileri beğenmedim ben, fazla ağır^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de onu çok beğendim sade ve şık diye düşündüm. Diğerini de çok beğendim ama dediğin gibi fazla olabilir :/ Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  2. e-bay tecrübem yok ama krem saten üzerine siyah dantelli olana bayıldımmmmmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok gösterişli şık bence de :)

      Sil
  3. biz epeyce (daha çok elektronik) alışveriş yaptık.bir sorun yaşamadık.ama kıyafette burdan da alsan beklentinin dışında sürprizler olabilir.hatta mağazadan alıp eve gelince bile kararsız kaldığımız düşünülürse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani evet biraz karışık canlılarız biz kadınlar :)

      Sil
  4. Ben riske girme derim magazadan al garanti olsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garanticiyimdir aslında ben de ama bunu görünce bi düşündüm :)

      Sil
  5. ebayden sureklı alısverıs yaparm free shıppıngler superr ebay daha guzel bence ve de guvenlı paypal var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işte aklımı karıştıran böyle cazip görünmesi..

      Sil
  6. Kuzeninle olan samimiyetine bağlı olarak, abartılı tercih edilebilir.

    YanıtlaSil
  7. ebay'den defalarca alışveriş yaptım. elbise güzel ama nereden geliyor?
    şöyle ki, uzakdoğulu satıcıdan geliyorsa bedenlerine güvenme. hepsi ufak tefek olduğundan sana olmayabilir, ayrıca uzakdoğuluların sattıkları ürünler hep fotoğraftakinden farklı geliyor.

    ama abd'den falan geliyorsa beden tablosuna iyice bakıp öyle karar ver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin'den geliyo :) beden uysa bile kuyruk kısa gelebilir hatta..

      Sil
    2. çin'den geliyosa direkt kaç. terzide diktirsen daha risksiz :)

      Sil
    3. :D O derece diyosun..

      Sil
  8. askıda görüp bayıldığımız bazı elbiseler bile deneyince o kadar hoş durmayabiliyor üzerimizde. o yüzden ben olsam böyle bir riske girmezdim canım. ebay'den hiç alışveriş yapmadım, belki de sorunsuz geliyordur ama ben özellikle abiye elbiselerin denenip alınmasından yanayım.

    bu arada elbiselerin ikisi de çok güzel ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım çok haklısın aslında, çünkü sonra elbisenin bi terzi elinden geçmesi de gerekebiliyo, böyle bi elbisem olmuştu yapacak kimse bulamadığım için hiç giyemedim :/ Ama fotografta güzel görünüyo ya aklı çeliniyo insanın :)

      Sil
  9. ben de ebaydan alışverişi çok merak ediyorum.nedense beni korkutuyor ama deneyenler hep memnun.ben de ilk elbiseye bayıldım.çok kokoş ama olsun,yakın akraba düğününde giyilmeyecek de ne zaman giyilecek?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet yani sürekli galalara balolara mı gidiyoruz sanki :)

      Sil
  10. Bence biraz daha araştırabilirsin ama iki elbise arasından bişi söylemem gerekirse bence üstteki daha alımlı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet araştırıyorum zaten daha zaman da çok, ebay ile ilgili kamuoyu araştırması yapıyorum şuanda :)

      Sil