Hastayım ben :/

Kolum  ve omzumda ki ağrı şiddetlenince, uykularım kaçmaya başlayınca uyandığım gibi doktora gittim geçen gün ve boyun düzleşmesi ve adele romatizması olduğunu öğrendim. Ama tedavi için yapılabilecek bir şey yokmuş. Bazı egzersizler var yapmam gereken, boynuma sıcak su falan koyucakmışım bir de ilaç verdi doktor Kuiflex diye bişey. İki gündür kullanıyorum ama ağrılarımda hiç bir değişiklik yok, bunun yanında ilacın yan etkileri olduğunu düşündüğüm belirtiler var. Kendimi uyuşmuş gibi hissediyorum. Hafif başım dönüyo ve yaptığım işe konsantre olamıyorum, dalıp gidiyorum. Örneğin çikolata almak için markete gidip almadan geldim :) Kendimde bu anormallikleri sezince ilacın prospektüsünü okuyayım dedim. Psikiyatri hastalarında stres ve aşırı yorgunluğa karşı kullanılıyomuş ve ilacın yan etkilerinde fiziksel ve mental gücün azalması halsizlik falan yazıyo. Birde not var ilaç kullanıldığı sürece araç kullanılmaması gerektiği yazıyo. Ayrıca bundan hiç bahsetmedi doktor. Bugün ikinci gün, bir iki gün daha kullanıp faydasını görmezsem bırakmayı düşünüyorum çünkü hiç bir işimi yapamaz durumdayım. Bir nevi sarhoş gibi:) Antidepresan vb ilaçların ilk haftaları gibi, öyle oluyormuş ya insan.. Ağrım geçsin diye doktora gittim ama geçmedi nasıl olacak şimdi bilmiyorum, başka doktora gidicem galiba :/


11 yorum:

  1. Ona da iyi gelmez dedi doktor ya :/

    YanıtlaSil
  2. milacım ben geçen sene tam olarak kürek kemiği ağrısı çektim üstelik haftalarca geçmedi doktora, ilaçlara rağmen.

    kas gevşetici içtim, jel sürdüm, sıcak tuttum neler neler, sonra bir arkadaşım geldi kendisi lisanslı sporcudur, bir masaj yaptı bana banyo sonrası sana anlatamam nasıl iyi geldiğini. ondan sonra düzeldi. masajın tekniği önemli.

    şimdi gelse az bi masaj yap diye kıvrılacam koltuğa o denli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yok işte öyle bi hayırsever arkadaşım ya :) İlaç etki etmeye başladı sanırım bu arada ağrılarım hafifledi. Ama masaj yapıcak biri olsa yine de hayır demem :D Çok şanslısın..

      Sil
    2. hehe geçmiş olsun öyleyse canım :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim pera'cım ^_^

      Sil
  3. Bende de var bu durum. Sanırım benim ki genetik. Ailede tüm çocuklar genç olmamıza rağmen mevcut. Pilates iyi geliyor ama biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından birbirinizin dilinden anlıyorsunuzdur, çünkü çeken biliyo sonuçta bu ağrıyı :) Pilatesi hiç duymadım bu arada, doktor yüzme falan dedi ama..

      Sil
  4. Heyy çook çok geçmiş olsun , şimdi nasıl oldun bakayım.
    hiç görükmüyorsun merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, ağrılarım hafifledi, ilacı da kullanmıyorum daha iyiyim yani :) Ufak çaplı bi depresyon yaşıyorum sanırım, çok fazla yazamıyorum :)

      Sil