Ayağı kırılmış o tahta masa senden çok vefalı çıktı sevgilim :D


Seksenlerin bu haftaki bolümünden favorimde bu :) Yok sevgilimden falan ayrılmadım allaha şükür çok mutluyuz ama böyle eski şarkılarda hoş bi tını oluyor ya.. Birde seksenler dizisinin bıraktığı bi etki var :)
Evet bu şarkılar yeni değil ama dizide belli bir konuda dinlediğimizde hissettirdikleri farklı oluyor. Bu  yüzden pek çok şarkı diziler filmler ile meşhur oluyo. Eski müzikler Seksenler sayesinde yeniden canlanıyor kısaca.. :) Ne güzel..

4 yorum:

  1. merhaba bloguna keyifle üye oldum,bana da beklerim umarım sende izleyici olursun sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Seksenleri çok merak ediyorum bir türlü fırsat bulup izleyemiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bu akşam var yeni bölümü mutlaka izlemelisin siyah kuğu :) Ben pek dizi hayranı olan her bölümü takip eden insan değildim ama bu farklı :)

    YanıtlaSil