5 Şey Mim'i

Pembe Kereste gibi mim benim de uzun zamandır yapmadığım bişey :) Teşekkürümü edip geçiyorum mime..

*** Çantamdaki 5 şey...
Cüzdan
Sakız
Nemlendirici Krem
Kulaklık
Su
( Aslında bu liste daha çok uzar, çünkü genelde çok dolu olur çantam, mesela makyaj malzemesi taşımam ama bi ruj veya dudaklarımı nemlendirmek için bişeyler olur, kitap olur, kağıt mendil ıslak mendil olur.. özelimi de döktüm buralara :p Bir de bi söz var ya "Kadınların çantası ne kadar dolu ve karışık olursa kafası da o kadar dolu ve karışık olur." diye. Ben doğruluğuna inanıyorum bunun, kendimden biliyorum yani. )
***Odamdaki 5 favori şey..
Kitaplığım 
Dolayısıyla kitaplarım
Aynam
Kemanım ( uzun zamandır çalamasam da)
Yatağım
***Bu ay planladığım 5 şey..
Baklava yapmak ( Ben planlamıyorum aslında ama bayramdan önce daha yapmam gereken iki tepsi baklava var, ne kadanda hamaratım ya :p yok yok değilim babanneme yardım ediyorum, aynı zamanda da öğreniyorum o kadar ama 3 tepsi de çok fazla ya :/ )
Ders çalışmak ( Bunu çok şiddetli planlıyorum inşallah çalışıciim :))
Falcıya gitmek ( Bi arkadaşımın yoğun ısrarlarına dayanamayarak ikinci kez falcıya gidicem:) İstanbul'dan arkadaşımın gelmesini bekliyorum.)
Sinemaya gitmek ( Hava soğumadan sinemaya gidilmez gerçi, şöyle sonbahar iyice kendini hissettirirse gidicem :))
Kitap Okumak ( Kitap okumadığım zamanlarda kendimi çok işe yaramaz hissediyorum, zamanımı boşa harcıyomuşum gibi hissediyorum, bir de uzun zaman önce okuduğum kitapları tekrar okumaya başladım, sanki daha önce hiç okumamışım gibi hissediyorum, bambaşka ayrıntıları farkediyorum, güzel bi duygu.. )
***Almak istediğim 5 şey..
Penti'de gördüğüm bordo çorap ( Havanın soğumasını ister gibiyim bu sene, renkli çoraplar ve çizme giymek istiyorum artık :))
Paşabahçe'den içinde içiçe geçmiş kalpler olan kadehlerden ( Yakın bi arkadaşımın geç kalmış doğumgünü hediyesi olucak bu, onlardan almak istediğini öğrendim.)
Kırmızı atkı ve şapka 
Annemin babaannesinden kalma eski bi kol saati var böyle kurmalı falan, ona kordon yaptırmak
Bir de eski kitap almak ( o ucuz ve eski kitapların içinde harika şeyler olabiliyo, eski sayfaları çevirmek falan hoş.. )
***Beni mimleyen kişi ve ondan etkilendiğim 5 şey..
Pembe Kereste :)
Biraz endişeli
Biraz panik ama
Pozitif olabilen,
Ayrıca kendi halinde ve
İyi niyetli biri :) Diye düşünüyorum.. ( Sanki bize yansıttığı kişiliğini anlatmamız istenmiş gibi geldi, doğrudur umarım :))

***Mimlenenler..
Siyah Kuğu,  KaybolmuşbirdenizyıldızıMelodram


4 yorum:

  1. Heheh teşekkürler.tamam yapacağım bu mimi çok komik olacak gibime geldi rezil olacağımm:)))

    YanıtlaSil
  2. Büyük bi heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Falcıyamı gitmeeek :d
    piiiii :) geçen beyoğlunda ısrar üzerine tarot falıma baktırdım, at çıktı :D

    YanıtlaSil
  4. Neymiş ki onun anlamı, at murattır derler ama :D

    YanıtlaSil