Aamir Khan


Aamir Khan, filmlerini ard arda izlediğim ve tekrar izlemeyi düşündüğüm bi aktör ve yönetmen. Bollywood filmlerinin King'i olarak adlandırılıyor. Oyunculuğunu ben de çok başarılı buldum. Fizilsek özelliklerinin sevgilimi andırıyo olmasıda sempatimi kazanmasında etkili olmuş olabilir belki biraz :p
Şimdi benim izlediğim ve tavsiye ettiğim filmlerinden bahsedeyim kısaca.

1. 3 Idiots: Son zamanlar da en çok tutan filmi bu sanırım. Özellikle öğrencilerin izlemesi tavsiye edilir. Eğitim sisteminin eksiklikleri gözler önüne serilmiş. Sanırım Hindistan'da da Türkiye'de ki gibi öğrenciler adeta bi yarış atına dönüştürülmüş durumda. Mühendislik öğrencilerine ayrıca bi tavsiye ediyorum, çünkü karakterler mühendislik öğrencisi.

2. Taare zameen par: Türkçe'ye Yerde ki yıldızlar ve ya Her çocuk özeldir olarak çevrilmiş çok dokunaklı bi film. Aamir Khan'ın filmlerinin bir özelliği sanırım bu. Aslında çok ciddiye almadığımız basit sosyal mesajlar veriliyo. Öğretmenseniz, veya çocuğunuz varsa bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Her çocuğun özel olduğunu hatırlamak gerek bazen.

3. Ghajini: Aslında Memento isimli filmin bir uyarlamasıymış bu. Ben izlemediğim için o konuda yorum yapamıyorum. Ama harika buldupum tekrar izlemek istediğim bi film. Aralarda ki klasik hint filmi müzik ve dans aralarıda hoşuma gitmeye başladı. Ghajini'de beğendiğim bi nokta da bu oldu sanırım.

Ayrıca 1965 doğumlu olup babamla yaşıt olmasına rağmen 25-30 yaşında gibi görünmesi de oyunculuğu açısından büyük avantaj yaratıyor kendisine.


2 yorum:

  1. Ayy ben bu adama hastayım hasta canım ister pasta ama diyete yeni girdim :D

    YanıtlaSil