Mim!

Yine yeni bir mim ile karşınızdayım, sevgili cherry'ye teşekkürü bir borç bilirim :P
Ama nedense çok zorlandım ben bu mimde, kararsız kaldım falan.. Hadi bakalım neler demişim :)

1- Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
Adı ne olurdu bilemiyorum ama dram-romantik-komedi birarada olurdu kesin. My Sassy Girl, Kore versiyonunu izleyenleriniz vardır. Onun tadında bir film olurdu. Hatta soundtrackinde de filmde yer alan bi parça olurdu, hatta şu..


2- Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsaydı neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Dünyada ortak tek bir dil konuşulsun isterdim. Çok zorlanıyorum çünkü dil öğrenirken. Ölümü daha doğal karşılayabilelim, sevdiklerimizi kaybetmenin acısını hissetmeyelim isterdim. Henüz çok yakınım olan birini kaybetmedim ama çok korkuyorum. Son olarakta hafızamızdan silmek istediklerimizi silebilelim isterdim. Belki de en çok istediğim bu.
3- Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri?
Çok zor bi soru bu ya. Çünkü hatırlamam mümkün değil. Aslında şimdi anlıyorum ki böyle notlar falan almam lazım. Yeri gelmişken, geçenlerde bi site keşfettim. Filim Adamı. İzlediğim filmlerin, yada izlemek istediklerimin vs listesini yapabiliyorum. İstediğim kişileri takip edebiliyorum falan. Hoşuma gitti tavsiye ederim :)
4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
Gece sokaklarda dolaşmak isterdim ama mümkünse karda yağsın böyle lapa lapa masal gibi ve lütfen sokak lambaları sönmesin kimse yok diye. Ama Romeomda yanımda olsun korkarım ben :D


5- Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Bütün diziler hakkında bilgiye sahibim resmen ama takip ettiğimden değil annem izlerken gözüm takılıyo işte arada :) En sevdiğim dizileri söyleyeyim ben en iyisi, Leyla ile Mecnun, Kanıt, Yalan Dünya ( oyuncuları Beyaz Show'da şuanda ). Dram, gözyaşı ve entrika dolu dizileri pek izlemek istemesem de izlemiş bulunuyorum ne yazık ki :)
Yabancı dizileri de hiç izleyemiyorum ya, nedense ısınamadım gitti. Onunda sebebi şöyle sanırım, Lost ve Prison Break ile bir yabancı dizi furyası başladı, gençlerin ilgi odağı oldular resmen. Benimde aslında sevmediğim ama elimde olmayan bir huyum var. İnsanlar birşeyi çok seviyolarsa ne kadar istesemde onu yapmam. Herkesle aynı olmama isteği gibi bir takıntı bu. Çokta karışık oldu :) Öyle işte..
Okuyan herkese teşekkürler, ödül olarakta mimledim sizi! :P



0 yorum:

Yorum Gönder