Mim!

Sevgili kaybolmusbirdenizyildizi'ndan 5N1K mimi geldi :) Ne?, Nerede?, Nasıl?, Ne zaman?, Neden?, Kim? sorularını cevaplıyormuşuz. Benim cevaplarım da fotograflı olucak :)

Ne?
Kırmızı bir telefon kulübesi.
Nerede?
Tabi ki Londra'da.
Nasıl?
Hayaline kavuşmuş, mutlu ve aşık bir beni bekliyor :)

Ne zaman?
1 en fazla 1 buçuk sene sonra.
Neden?
Henüz okulum bitmedi. Bitince de en az 1 sene Londra'da yaşamak istiyorum. Üstelik İngilizceyi yerinde öğrenmiş olurum.
Kim?
Ben ve Romeo :)

Allaam nolur oku blogumu da bi surpriz yap bize gidelim hemen :P
Her mimde olduğu gibi yine okuyan herkes mimli  :)


2 yorum:

  1. Mimi cevaplamana sevindim ki :)
    İnşallah hayallerine kavuşur ve Londraya gidersin canım :)

    YanıtlaSil
  2. zevkti şekerim :) Teşekkür ederim umarım giderim bigün :)

    YanıtlaSil